Firma świadczy usługi w zakresie akcyz, rejestracji samochodów i ubezpieczenia. Profesjonalne doradztwo i szybka obsługa.
Zadzwoń do nas
Napisz do nas
kontakt@akcyzawarszawa.pl
Ubezpiecz samochód razem z Akcyzawarszawa.pl
Zakres Usług
Akcyza za samochód
Rejestracja samochodu
Ubezpieczenia
Tłumaczenia dokumentów
Opinia rzeczoznawcy
Kwota 800 000 złotych stanowi równowartość małego mieszkania, lecz świat Audi RS7 Performance 2024 definiuje ją jako próg wstępu do elitarnego klubu mocy i luksusu. Tygodniowe testy tego wyjątkowego grand tourera pozwoliły dokładnie zbadać każdy element jego charakteru - począwszy od codziennej praktyczności, aż po granice możliwości na torze wyścigowym. Ten 630-konny automobil udowadnia swoją wartość znacznie dalej niż tylko w kategorii surowej mocy i przyspieszenia. Szczegółowa analiza najnowszego RS7 Performance skupia się na kluczowym pytaniu: czy ten model faktycznie zasługuje na swoją wysoką cenę i pozycję w segmencie premium? Zapraszamy do wnikliwej oceny samochodu, który zapisuje nowy rozdział w historii marki Audi.
Serce RS7 Performance stanowi prawdziwe arcydzieło sztuki inżynieryjnej. Centralnym elementem tej konstrukcji jest podwójnie doładowana jednostka V8 o pojemności 4.0 litra, dostarczająca oszałamiające 630 KM mocy oraz 850 Nm momentu obrotowego.
Kluczowe parametry techniczne ujawnione podczas naszych testów:
Układ napędowy quattro standardowo dystrybuuje moment obrotowy między osiami w stosunku 40:60. System posiada zdolność przekierowania do 70% mocy na przednią oś lub nawet 85% na tylną. Inżynierowie Audi zastosowali powiększone turbosprężarki, zwiększając ciśnienie doładowania z 2,4 do 2,6 bara.
RS7 Performance wyposażono w zaawansowany system mild hybrid (MHEV) z instalacją 48V, umożliwiający rekuperację energii hamowania o mocy do 12 kW. Technologia ta pozwala na wyłączenie silnika podczas jazdy z prędkością od 55 do 160 km/h, redukując zużycie paliwa nawet o 0,8 l/100 km.
Szczególną uwagę zwraca system dezaktywacji cylindrów (COD), który w określonych warunkach wyłącza cylindry 2, 3, 5 oraz 8, optymalizując zużycie paliwa. Proces przełączania trybów pracy odbywa się w czasie milisekund, pozostając niezauważalnym zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów.
Kokpit RS7 Performance prezentuje najwyższy poziom technologicznego zaawansowania. Sercem układu informacyjnego jest wirtualny kokpit Audi z 12,3-calowym wyświetlaczem, wyposażony w trzy dedykowane tryby RS: Sport, Performance oraz Runway.
System multimedialny opiera się na dwóch ekranach dotykowych. Główny panel o przekątnej 10,1 cala zarządza nawigacją i multimediami, natomiast dolny ekran 8,6-calowy odpowiada za sterowanie klimatyzacją i funkcjami komfortu. Interfejs, mimo początkowego okresu adaptacji, charakteryzuje się wzorową płynnością działania.
Arsenał systemów bezpieczeństwa RS7 Performance obejmuje ponad 30 zaawansowanych asystentów kierowcy. Testy praktyczne wykazały szczególną użyteczność:
System audio Bang & Olufsen dostarcza brzmienie o studyjnej jakości poprzez 19 głośników o łącznej mocy 1820 watów. Wyposażenie uzupełnia bezprzewodowa ładowarka oraz pełna integracja z Apple CarPlay i Android Auto.
Zawieszenie Sport Suspension Plus z układem Dynamic Ride Control (DRC) stanowi kluczowy element charakterystyki jezdnej. Konstrukcja wykorzystuje hydraulicznie połączone amortyzatory, zapewniając precyzyjną kontrolę przechyłów i wzorową stabilność podczas pokonywania zakrętów.
RS7 Performance poddany został rygorystycznym testom na zróżnicowanych nawierzchniach, potwierdzając swój wielowymiarowy charakter. Samochód dysponuje sześcioma trybami jazdy, każdy nadający mu odmienną osobowość:
Układ quattro w trybie Dynamic przekazuje do 85% momentu obrotowego na tylną oś, zapewniając nadzwyczajną zwrotność pomimo masy własnej sięgającej 5000 funtów. Precyzja układu kierowniczego współpracującego z tylną osią skrętną sprawia, że masywny grand tourer zachowuje się niczym znacznie mniejszy samochód.
Testy drogowe ujawniły godną uwagi ekonomikę - podczas jazdy autostradowej przy 120 km/h uzyskano wynik 23 mpg. Cykl mieszany według wskazań komputera pokładowego zamknął się w wartości 12,4L/100km.
System DRC (Dynamic Ride Control) zasługuje na szczególne wyróżnienie - hydrauliczne połączenie przeciwległych amortyzatorów skutecznie minimalizuje przechyły nadwozia. Opcjonalne hamulce ceramiczne RS demonstrują wyjątkową skuteczność - zatrzymanie z prędkości 70 mph następuje na dystansie 151 stóp.
Tygodniowy test Audi RS7 Performance 2024 ujawnił potencjał wykraczający daleko poza sugestie wysokiej ceny wejściowej. Połączenie 630-konnego silnika V8, zaawansowanych rozwiązań technicznych oraz wykończenia klasy premium tworzy spójną kompozycję najwyższej klasy.
Wszechstronność RS7 Performance stanowi jego najbardziej wyróżniającą cechę. Masa własna bliska 5000 funtów nie przeszkadza w osiągnięciu lekkości i precyzji prowadzenia charakterystycznej dla znacznie mniejszych pojazdów. Zestaw technologii obejmujący napęd quattro, hamulce ceramiczne oraz zawieszenie DRC sprawdza się zarówno podczas miejskiej eksploatacji, jak i dynamicznej jazdy po krętych drogach.
RS7 Performance redefiniuje pojęcie praktycznego supersamochodu - umiarkowane zużycie paliwa wynoszące 12,4L/100km w cyklu mieszanym oraz komfortowa kabina czynią go doskonałym partnerem codziennych podróży. Kwota 800 000 złotych stawia wysokie wymagania, jednak poziom zastosowanych technologii, osiągów oraz luksusu potwierdza zasadność tej inwestycji z każdym kolejnym kilometrem.
Q1. Jaka jest cena Audi RS7 Performance 2024? Cena bazowa Audi RS7 Performance 2024 wynosi około 672 200 zł, jednak z dodatkowymi opcjami może wzrosnąć nawet do 919 050 zł.
Q2. Jakie osiągi oferuje Audi RS7 Performance 2024? Audi RS7 Performance 2024 przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,4 sekundy, osiągając maksymalną prędkość 280 km/h (z pakietem RS Dynamic).
Q3. Jakie jest średnie zużycie paliwa w Audi RS7 Performance 2024? W cyklu mieszanym, Audi RS7 Performance 2024 zużywa średnio około 12,4L/100km, natomiast na autostradzie przy prędkości 120 km/h może osiągnąć wynik około 8L/100km.
Q4. Jakie innowacyjne technologie zastosowano w Audi RS7 Performance 2024? Audi RS7 Performance 2024 wyposażono w system mild hybrid (MHEV) z instalacją 48V, system dezaktywacji cylindrów (COD), zaawansowany układ napędu quattro oraz zawieszenie Sport Suspension Plus z Dynamic Ride Control (DRC).
Q5. Czy Audi RS7 Performance 2024 nadaje się do codziennego użytku? Tak, mimo imponujących osiągów, Audi RS7 Performance 2024 sprawdza się również w codziennym użytkowaniu dzięki komfortowemu wnętrzu, przestronności i relatywnie ekonomicznemu zużyciu paliwa w trybie Efficiency.