Firma świadczy usługi w zakresie akcyz, rejestracji samochodów i ubezpieczenia. Profesjonalne doradztwo i szybka obsługa.
Zadzwoń do nas
Napisz do nas
kontakt@akcyzawarszawa.pl
Ubezpiecz samochód razem z Akcyzawarszawa.pl
Zakres Usług
Akcyza za samochód
Rejestracja samochodu
Ubezpieczenia
Tłumaczenia dokumentów
Opinia rzeczoznawcy
Rejestracja samochodu w Garwolinie może wydawać się skomplikowanym procesem. Jednak, dzięki temu przewodnikowi, dowiesz się jak krok po kroku zarejestrować pojazd, jakie dokumenty są potrzebne i jak wypełnić wniosek o rejestrację. Dowiedz się również o kosztach związanych z rejestracją oraz jak uzyskać ubezpieczenie OC.
Zakup Ubepieczenie samochodu po najniższej cenie.
Kierowcy, którzy zamierzają zarejestrować swój pojazd w Garwolinie, muszą pamiętać, że rejestracji podlegają:
Aby zarejestrować samochód w Garwolinie, będziesz potrzebować następujących dokumentów:
Rejestracja samochodu w Garwolinie można przeprowadzić na dwa sposoby:
W obu przypadkach będziesz musiał wypełnić wniosek o zarejestrowanie pojazdu, dołączyć wymagane dokumenty oraz opłacić opłaty związane z rejestracją.
Aby zarejestrować samochód osobiście w wydziale komunikacji w Garwolinie, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Aby zarejestrować samochód przez Internet, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Po złożeniu wniosku online, będziesz informowany o postępach w procesie rejestracji oraz o ewentualnych brakujących dokumentach lub opłatach.
Rejestracja samochodu w Garwolinie wiąże się z różnymi opłatami, takimi jak:
Łącznie około 180,50zł
Po zarejestrowaniu samochodu w Garwolinie, będziesz musiał wykupić ubezpieczenie OC. Ubezpieczenie to jest obowiązkowe dla wszystkich pojazdów zarejestrowanych w Polsce.
Aby wykupić ubezpieczenie OC, możesz skontaktować się z agentem ubezpieczeniowym lub porównać oferty różnych towarzystw ubezpieczeniowych online. Pamiętaj, że ubezpieczenie OC musisz wykupić najpóźniej w dniu rejestracji pojazdu.
Jakie obowiązki musisz wypełnić, aby zarejestrować samochód sprowadzony z zagranicy?
Po sprowadzeniu auta kupionego za granicą do kraju musisz pamiętać o trzech formalnościach: pierwsza to opłacenie podatku akcyzowego, druga to zakup OC, a trzecia to wykonanie przeglądu technicznego. Bez potwierdzenia uiszczenia akcyzy, i zaświadczenia o pozytywnym przejściu badań technicznych nie zarejestrujesz auta w urzędzie. Pamiętaj, że samochód powinien być ubezpieczony najpoźniej w dniu jego rejestracji, ale nie poźniej niż w chwili wprowadzenia go do ruchu.
Co grozi za brak OC?
Sprowadzając auto z zagranicy, powinieneś szczególnie uważać na kwestię ubezpieczenia OC. Nieubezpieczony zarejestrowany samochód oznacza poważne problemy - możesz spodziewać się m.in. nałożenia przez UFG kary finansowej w wysokości nawet 5600 zł (gdy auto będzie pozostawać bez OC powyżej 14 dni). Jeżeli Policja odkryje, że poruszasz się nieubezpieczonym autem, zapłacisz również mandat.
Czy muszę mieć ubezpieczenie AC na auto z zagranicy?
Ubezpieczenia komunikacyjne dzielą się na obowiązkowe i nieobowiązkowe. AC należy do tej drugiej grupy. Oznacza to, że możesz kupić polisę AC, ale nie musisz tego robić. Jeżeli sprowadzasz auto używane, ale w dobrym stanie, a jego wartość wynosi co najmniej kilkadziesiąt tysięcy złotych, to zakup AC wydaje się rozsądnym rozwiązaniem.
Jaki adres podać podczas zakupu OC i AC na samochód z zagranicy - zamieszkania czy zameldowania?
Towarzystwa ubezpieczeniowe pytają zarówno o adres zamieszkania, jak i zameldowania. Najważniejszy jednak jest ten, pod którym obecnie mieszkasz i parkujesz samochód. Na jego podstawie ubezpieczyciel ocenia ryzyko związane z wystąpieniem kolizji czy wypadku, a pod uwagę bierze m.in. statystyki wypadkowe w danym regionie, natężenie ruchu drogowego, ukształtowanie dróg czy liczbę pojazdów zarejestrowanych.