Firma świadczy usługi w zakresie akcyz, rejestracji samochodów i ubezpieczenia. Profesjonalne doradztwo i szybka obsługa.
Zadzwoń do nas
Napisz do nas
kontakt@akcyzawarszawa.pl
Ubezpiecz samochód razem z Akcyzawarszawa.pl
Zakres Usług
Akcyza za samochód
Rejestracja samochodu
Ubezpieczenia
Tłumaczenia dokumentów
Opinia rzeczoznawcy
Zakup samochodu do 40 tys. złotych wymaga starannego przemyślenia i znajomości rynku motoryzacyjnego. Wybór odpowiedniego pojazdu w tym przedziale cenowym może zapewnić wieloletnią, bezawaryjną eksploatację przy zachowaniu rozsądnych kosztów utrzymania. Eksperci motoryzacyjni przeanalizowali setki ofert, by wyłonić najlepsze propozycje na rok 2024.
Lista prezentuje sprawdzone modele, takie jak niezawodna Toyota Yaris czy przestronne auta rodzinne, które spełniają oczekiwania różnych grup kierowców. Każdy z przedstawionych samochodów został oceniony pod kątem niezawodności, kosztów eksploatacji i dostępności części zamiennych. Zestawienie uwzględnia zarówno kompaktowe SUV-y, jak i popularne modele segmentu C, które sprawdzą się w codziennym użytkowaniu.
Skoda Octavia III reprezentuje doskonały kompromis między przestronnością a przystępną ceną w segmencie aut do 40 tysięcy złotych. Model ten, zbudowany na platformie MQB, zadebiutował pod koniec 2012 roku, wprowadzając nową jakość do swojej klasy.
Octavia III oferuje dwie wersje nadwozia: liftback oraz kombi. Podstawowe parametry techniczne:
Parametr | Wartość |
---|---|
Długość | 4659 mm |
Szerokość | 1814 mm |
Wysokość | 1461 mm |
Rozstaw osi | 2686 mm |
Pojemność bagażnika (liftback) | 590 L |
Pojemność bagażnika (kombi) | 610 L |
Dostępne jednostki napędowe w przedziale cenowym do 40 tys. zł to głównie silniki 1.2 TSI (105-110 KM) oraz 1.6 TDI (105-115 KM). Szczególnie godny polecenia jest motor 1.4 TSI o mocy 140/150 KM, łączący dobre osiągi z ekonomiczną eksploatacją.
Przy zakupie używanej Octavii III należy zwrócić szczególną uwagę na kilka kluczowych elementów. Najważniejsze obszary wymagające weryfikacji to stan skrzyni biegów, szczególnie w wersjach z automatyczną przekładnią DSG, gdzie koszty napraw mogą sięgać od 2 do 8 tysięcy złotych.
W silnikach wysokoprężnych warto sprawdzić stan termostatu (w 1.6 TDI) oraz uszczelki pod głowicą (w 2.0 TDI). Mechanicy zalecają częstszą wymianę oleju niż sugeruje producent - najlepiej co 15 tysięcy kilometrów. W przypadku diesli należy skrócić interwał wymiany rozrządu do 150-180 tysięcy kilometrów.
Za kwotę do 40 tysięcy złotych można znaleźć egzemplarze z lat 2013-2015, najczęściej z silnikiem 1.6 TDI. Warto wybierać auta z udokumentowaną historią serwisową, szczególnie te pochodzące z polskich salonów lub flotowe z regularnym przeglądem.
Volkswagen Golf VII stanowi wzorcowy przykład niemieckiej myśli technicznej w segmencie kompaktowym. Siódma generacja tego popularnego modelu, wprowadzona w 2012 roku, przyniosła znaczące udoskonalenia techniczne dzięki zastosowaniu nowoczesnej platformy MQB.
Model oferuje różnorodne warianty nadwozia, dostosowane do potrzeb różnych użytkowników:
Parametr | Wartość |
---|---|
Długość | 4258 mm |
Szerokość | 1799 mm |
Wysokość | 1492 mm |
Pojemność bagażnika (hatchback) | 380 L |
Pojemność bagażnika (kombi) | 605 L |
W przedziale cenowym do 40 tysięcy złotych najczęściej spotykane są wersje z silnikami benzynowymi 1.2 TSI (85-110 KM) oraz 1.4 TSI (122-150 KM). Szczególnie godny uwagi jest silnik 1.4 TSI, który oferuje dobry kompromis między osiągami a ekonomią spalania.
Kluczowe aspekty wymagające uwagi podczas zakupu używanego Golfa VII to przede wszystkim stan skrzyni DSG, która wymaga regularnej wymiany oleju co 60 tysięcy kilometrów. W silnikach benzynowych 1.2 TSI i 1.4 TSI należy sprawdzić stan zaworu turbosprężarki, który może się zacinać po dłuższym postoju.
Istotnym elementem jest również pompa wody, która w wielu przypadkach nie wytrzymuje zakładanego przebiegu - zaleca się jej wymianę wraz z rozrządem przy 150 tysiącach kilometrów. W wersjach wysokoprężnych warto zwrócić uwagę na stan poduszek silnika oraz potencjalne problemy z uszczelką pod głowicą w jednostkach 2.0 TDI.
Za kwotę do 40 tysięcy złotych można znaleźć egzemplarze z lat 2013-2015, najczęściej z przebiegiem około 150-200 tysięcy kilometrów. Warto wybierać samochody z udokumentowaną historią serwisową, szczególnie te serwisowane w ASO, gdzie przeprowadzano wszystkie aktualizacje oprogramowania.
Ford Focus III wyróżnia się na rynku aut do 40 tys. złotych swoim sportowym charakterem i zaawansowanymi rozwiązaniami technicznymi. Ten kompaktowy model, produkowany w latach 2011-2018, oferuje kierowcom wyjątkowe połączenie komfortu i dynamiki jazdy.
Model dostępny jest w trzech wariantach nadwozia, każdy z własną charakterystyką:
Wersja | Długość | Bagażnik |
---|---|---|
Hatchback | 4358 mm | 316 L |
Kombi | 4556 mm | 476 L |
Sedan | 4534 mm | 421 L |
W segmencie aut do 40 tysięcy złotych najczęściej spotykane są wersje z silnikami 1.6 Ti-VCT (105-125 KM) oraz wysokoprężnymi 1.6 TDCi (95-115 KM). Szczególnie godnym uwagi jest wolnossący silnik 1.6 Ti-VCT, który łączy niezawodność z możliwością instalacji LPG.
Przy zakupie używanego Focusa III należy szczególnie skupić się na weryfikacji kilku kluczowych elementów. Najważniejsze obszary kontroli to skrzynia biegów PowerShift, która może generować problemy w wersjach automatycznych. W silnikach EcoBoost warto sprawdzić stan układu chłodzenia i ewentualne wycieki.
W wersjach wysokoprężnych istotna jest kontrola stanu rozrządu - zaleca się jego wymianę co 150-180 tysięcy kilometrów. Uwagę należy zwrócić również na elektryczną żaluzję chłodnicy, która może ulec uszkodzeniu podczas wjazdów na wysokie krawężniki.
Za kwotę do 40 tysięcy złotych można znaleźć egzemplarze z lat 2013-2015, najczęściej z przebiegiem 150-200 tysięcy kilometrów. Warto wybierać samochody z udokumentowaną historią serwisową, unikając jednostek EcoBoost o dużym przebiegu. Najlepszym wyborem będą wersje z silnikiem 1.6 Ti-VCT lub sprawdzone diesle 1.6 TDCi.
Kompaktowa Toyota Auris II generacji wyróżnia się na rynku aut do 40 tys. złotych przede wszystkim dostępnością zaawansowanego napędu hybrydowego. Ten japoński model łączy w sobie praktyczność z legendarną niezawodnością marki Toyota.
Model oferuje dwie wersje nadwozia, każda z własną charakterystyką przestrzeni:
Parametr | Hatchback | Kombi |
---|---|---|
Długość | 4275 mm | 4560 mm |
Szerokość | 1760 mm | 1760 mm |
Wysokość | 1460 mm | 1460 mm |
Pojemność bagażnika | 360 L | 530 L |
W przedziale cenowym do 40 tysięcy złotych dostępne są trzy rodzaje napędu: benzynowy (1.33 VVT-i 99 KM, 1.6 Valvematic 132 KM), wysokoprężny (1.4 D-4D 90 KM) oraz hybrydowy łączący silnik 1.8 o mocy 99 KM z jednostką elektryczną 82 KM, dający łączną moc systemową 136 KM.
Przy zakupie używanego Aurisa II należy szczególnie skupić się na weryfikacji stanu technicznego. W wersjach benzynowych warto sprawdzić działanie sondy lambda oraz stan łożysk w skrzyni biegów. Silniki wysokoprężne mogą wykazywać problemy z uszczelką pod głowicą oraz turbosprężarką.
Istotnym elementem kontroli powinien być stan lakieru, który jest podatny na zarysowania - szczególnie po regularnym korzystaniu z myjni automatycznych. W wersjach hybrydowych przy dużych przebiegach (powyżej 200 tys. km) może być konieczna regeneracja baterii, której koszt wynosi od 1200 do 2500 złotych.
Za kwotę do 40 tysięcy złotych można znaleźć egzemplarze z lat 2013-2015, przy czym wersje hybrydowe będą miały wyższe przebiegi ze względu na popularność w firmach taksówkarskich. Warto wybierać samochody z udokumentowaną historią serwisową, szczególnie te pochodzące z polskiej sieci dilerskiej.
Zaprojektowany w europejskim centrum rozwojowym Hyundaia, model i30 II generacji łączy w sobie nowoczesną stylistykę z praktycznymi rozwiązaniami, stanowiąc atrakcyjną propozycję w segmencie aut do 40 tysięcy złotych.
Model oferowany jest w trzech wariantach nadwozia, z których każdy charakteryzuje się przemyślanym wykorzystaniem przestrzeni:
Parametr | Hatchback 5d | Kombi |
---|---|---|
Długość | 4300 mm | 4485 mm |
Szerokość | 1780 mm | 1780 mm |
Wysokość | 1470 mm | 1500 mm |
Pojemność bagażnika | 378 L | 528 L |
Rozstaw osi | 2650 mm | 2650 mm |
W przedziale cenowym do 40 tysięcy złotych najczęściej spotykane są wersje z silnikami benzynowymi 1.4 (100 KM) oraz 1.6 (120-135 KM). Szczególnie godny uwagi jest podstawowy silnik 1.4, który świetnie współpracuje z instalacją LPG.
Przy zakupie używanego i30 II generacji należy zwrócić szczególną uwagę na stan techniczny kluczowych elementów. W wersjach benzynowych istotna jest kontrola stanu łożysk w silniku 1.6 GDI oraz potencjalnych wycieków oleju. Jednostki wysokoprężne mogą wykazywać problemy z filtrem DPF, szczególnie przy eksploatacji miejskiej.
Warto również sprawdzić stan zawieszenia, gdzie najczęściej wymiany wymagają łączniki stabilizatorów oraz łożyska amortyzatorów. Typowe usterki dotyczą również multimediów i czujników parkowania. Lakier jest podatny na uszkodzenia, dlatego warto dokładnie obejrzeć karoserię pod kątem odprysków i zarysowań.
Za kwotę do 40 tysięcy złotych można znaleźć egzemplarze z lat 2013-2015, najczęściej z przebiegiem 150-200 tysięcy kilometrów. Optymalna kwota na zakup to około 35 tysięcy złotych, za którą można nabyć zadbany egzemplarz z udokumentowaną historią serwisową.
Druga generacja Kii Cee'd reprezentuje znaczący skok jakościowy w segmencie aut do 40 tysięcy złotych, oferując połączenie europejskiego stylu z koreańską niezawodnością. Model ten, zaprojektowany pod kierownictwem Petera Schreyera, wprowadził markę na nowy poziom jakości wykonania.
Model dostępny jest w trzech wariantach nadwozia, każdy z własną charakterystyką przestrzeni:
Wersja | Pojemność bagażnika | Wymiary (dł./szer./wys.) |
---|---|---|
5-drzwiowy | 380-1318 L | 4310/1780/1470 mm |
3-drzwiowy Pro_cee'd | 380-1225 L | 4310/1780/1470 mm |
Kombi | 528-1642 L | 4505/1780/1485 mm |
Dostępne jednostki napędowe w przedziale do 40 tysięcy złotych obejmują benzynowe 1.4 (100 KM), 1.6 GDI (135 KM) oraz wysokoprężne 1.6 CRDi (110/128 KM). Po liftingu w 2015 roku wprowadzono również trzycylindrowy silnik 1.0 T-GDI.
Przy zakupie używanego Cee'da II generacji należy zwrócić szczególną uwagę na kilka kluczowych elementów. W wersjach benzynowych 1.6 GDI z początku produkcji odnotowano przypadki obrócenia panewek - zaleca się wymianę oleju co 10-12 tysięcy kilometrów.
W silnikach wysokoprężnych warto skrócić interwał wymiany oleju do 15 tysięcy kilometrów, mimo że producent zaleca 30 tysięcy. Typowe usterki obejmują awarię świateł do jazdy dziennej LED oraz zatykające się sitko w zbiorniku paliwa w wersjach diesla.
Za kwotę do 40 tysięcy złotych można znaleźć zadbane egzemplarze z polskiego salonu, z przebiegiem poniżej 100 tysięcy kilometrów. Warto zwrócić uwagę na stan lakieru, który jest podatny na zarysowania i odpryski. Najlepszym wyborem będą wersje M oraz L, które oferują optymalne wyposażenie z zakresu komfortu i bezpieczeństwa.
Czwarta generacja Opla Astry, znana jako Astra J, wyróżnia się solidną konstrukcją i wysokim komfortem jazdy w segmencie aut do 40 tysięcy złotych. Ten niemieckiej produkcji kompakt, mimo swoich gabarytów zewnętrznych, oferuje zaskakująco wyważone połączenie komfortu i funkcjonalności.
Model dostępny jest w trzech podstawowych wariantach nadwozia, z następującymi parametrami:
Wersja | Bagażnik | Wymiary (dł./szer./wys.) |
---|---|---|
Hatchback 5d | 370 L | 4419/1814/1510 mm |
Sedan | 460 L | 4658/1814/1500 mm |
Kombi | 500 L | 4698/1814/1535 mm |
W przedziale cenowym do 40 tysięcy złotych najczęściej spotykane są wersje z silnikami benzynowymi 1.4 (100 KM) oraz 1.4 Turbo (120-140 KM). Szczególnie godny polecenia jest turbodoładowany silnik 1.4, który oferuje dobry kompromis między osiągami a ekonomią.
Przy zakupie używanej Astry J należy szczególnie skupić się na weryfikacji stanu technicznego. Największym problemem jest manualna skrzynia biegów M32, stosowana z silnikiem 1.4 Turbo i dieslem 1.7 CDTI. Charakteryzuje się ona przedwczesnym zużyciem łożysk, co wynika z zastosowania zbyt małej ilości oleju przez producenta.
W silnikach wysokoprężnych z dużym przebiegiem należy liczyć się z potencjalnymi kosztami naprawy turbosprężarki i filtra DPF. Istotnym elementem kontroli powinien być również stan cewek zapłonowych, które zazwyczaj wymagają wymiany około 100 000 km - należy wymieniać je jako kompletny moduł.
Za kwotę do 40 tysięcy złotych można znaleźć egzemplarze z lat 2013-2015, najczęściej z przebiegiem 150-200 tysięcy kilometrów. Warto zwrócić uwagę na bardzo słabą widoczność spowodowaną szerokimi słupkami A oraz niewielką ilość miejsca na tylnej kanapie w stosunku do zewnętrznych gabarytów pojazdu.
Trzecia generacja Mazdy 3 wprowadzona w 2013 roku reprezentuje unikalną filozofię projektowania SkyActiv, łączącą innowacyjne rozwiązania techniczne z dynamicznym charakterem jazdy. W segmencie aut do 40 tysięcy złotych, model ten wyróżnia się dopracowaną mechaniką i ponadczasową stylistyką.
Model oferowany jest w dwóch wariantach nadwozia, z następującymi parametrami:
Parametr | Hatchback | Sedan |
---|---|---|
Długość | 4465 mm | 4580 mm |
Szerokość | 1795 mm | 1795 mm |
Wysokość | 1450 mm | 1450 mm |
Rozstaw osi | 2700 mm | 2700 mm |
Pojemność bagażnika | 364 L | 419 L |
Dostępne jednostki napędowe w przedziale do 40 tysięcy złotych obejmują benzynowe silniki SkyActiv-G: 1.5 (100 KM) oraz 2.0 (120-165 KM), a także wysokoprężne 1.5 SkyActiv-D (105 KM) i 2.2 SkyActiv-D (150 KM). Szczególnie godny uwagi jest silnik 2.0 SkyActiv-G, który łączy dobre osiągi ze spalaniem na poziomie 6-8 l/100 km.
Przy zakupie używanej Mazdy 3 III generacji należy zwrócić szczególną uwagę na stan techniczny kluczowych elementów. W wersjach benzynowych warto regularnie wymieniać olej co 15 tysięcy kilometrów, mimo że producent dopuszcza dłuższe interwały.
Istotnym elementem kontroli powinien być stan lakieru, który jest wyjątkowo delikatny i podatny na zarysowania. W wersjach z dużym przebiegiem może pojawić się korozja elementów podwozia - zaleca się dodatkowe zabezpieczenie antykorozyjne po zakupie.
Za kwotę do 40 tysięcy złotych można znaleźć egzemplarze z lat 2013-2015, najczęściej z przebiegiem 150-200 tysięcy kilometrów. Najlepszym wyborem będą wersje benzynowe 2.0 SkyActiv-G, które oferują optymalny kompromis między osiągami a kosztami eksploatacji. Warto zwrócić uwagę na poziom hałasu przy prędkościach autostradowych, który jest jedną z głównych wad tego modelu.
Przy wyborze konkretnego egzemplarza należy sprawdzić historię serwisową oraz stan wyposażenia dodatkowego, szczególnie działanie składanych lusterek zewnętrznych, które bywają awaryjne. W przypadku wersji wysokoprężnych istotna jest weryfikacja stanu układu wydechowego pod kątem korozji.
Dziewiąta generacja Hondy Civic reprezentuje ostatni model japońskiej marki zaprojektowany według klasycznej filozofii inżynieryjnej, oferując niezawodne silniki wolnossące i prostą konstrukcję mechaniczną. W segmencie aut do 40 tysięcy złotych, model ten wyróżnia się wyjątkową trwałością i przewidywalnymi kosztami eksploatacji.
Model oferowany jest w trzech wariantach nadwozia, każdy z własną charakterystyką:
Wersja | Długość | Bagażnik | Rozstaw osi |
---|---|---|---|
Hatchback 5d | 4370 mm | 477 L | 2595 mm |
Kombi (Tourer) | 4590 mm | 624 L | 2595 mm |
Sedan | 4545 mm | 440 L | 2675 mm |
Gama silnikowa w przedziale do 40 tysięcy złotych obejmuje benzynowe jednostki 1.4 i-VTEC (99 KM) oraz najbardziej polecaną 1.8 i-VTEC (142 KM). Wersje wysokoprężne reprezentują silniki 1.6 i-DTEC (120 KM) oraz 2.2 i-DTEC (150 KM), które łączą dobre osiągi z ekonomicznym spalaniem na poziomie 5,0-5,5 l/100 km.
Szczególną uwagę warto zwrócić na silnik 1.8 i-VTEC, który oferuje optymalną kombinację osiągów i ekonomiki. Jednostka ta charakteryzuje się wysoką kulturą pracy i nie wymaga skomplikowanej obsługi serwisowej poza regularną wymianą oleju.
Przy zakupie używanego Civica IX generacji należy zwrócić uwagę na kilka kluczowych elementów. W wersjach z silnikiem benzynowym warto kontrolować poziom oleju co 1000-2000 kilometrów, gdyż jednostki te mogą wykazywać zwiększone zużycie oleju.
Typowe usterki obejmują:
W wersjach wysokoprężnych należy zwrócić uwagę na stan filtra cząstek stałych (DPF), szczególnie w autach użytkowanych głównie w mieście. Koszt wymiany lub regeneracji może być znaczący, dlatego warto sprawdzić historię serwisową pod kątem regularnych przeglądów.
Za kwotę do 40 tysięcy złotych można znaleźć zadbane egzemplarze z lat 2012-2014, najczęściej z przebiegiem 150-200 tysięcy kilometrów. Optymalna kwota na zakup to około 35-40 tysięcy złotych, za którą można nabyć wersję z silnikiem 1.8 i-VTEC w dobrym stanie technicznym.
Przed zakupem warto również sprawdzić stan podwozia i elementów przylegających pod kątem korozji, która może występować w starszych egzemplarzach. Istotna jest również weryfikacja działania systemu Magic Seats, gdzie czasami pojawiają się problemy z mechanizmem składania oparć.
Trzecia generacja Seata Leona łączy sportowego ducha z praktycznością codziennego użytkowania, oferując atrakcyjną alternatywę w segmencie aut do 40 tysięcy złotych. Model ten, zbudowany na platformie MQB koncernu Volkswagen, wprowadził do gamy hiszpańskiej marki nowy poziom wyrafinowania i wszechstronności.
Seat Leon III oferuje trzy warianty nadwozia, każdy z własną charakterystyką:
Wersja | Długość | Szerokość | Bagażnik |
---|---|---|---|
5-drzwiowy | 4263 mm | 1816 mm | 380 L |
3-drzwiowy SC | 4228 mm | 1810 mm | 380 L |
Kombi ST | 4535 mm | 1816 mm | 587 L |
W przedziale cenowym do 40 tysięcy złotych dostępna jest szeroka gama jednostek napędowych. Silniki benzynowe obejmują:
Wersje wysokoprężne reprezentowane są przez jednostki:
Po modernizacji w 2016 roku wprowadzono również silnik 1.0 TSI (115 KM) oraz 1.5 TSI (130/150 KM). Szczególnie godny uwagi jest silnik 1.4 TSI, który oferuje dobry kompromis między osiągami a ekonomią spalania.
Model wyróżnia się na tle konkurencji kilkoma istotnymi zaletami:
Stylistyka i design:
Właściwości jezdne:
Praktyczność:
Warto podkreślić, że Leon III oferuje również bogate wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, szczególnie w wersjach po liftingu. System multimedialny, choć prostszy niż w Golfie, zapewnia intuicyjną obsługę i podstawową funkcjonalność.
Przy zakupie używanego Leona III należy zwrócić szczególną uwagę na kilka kluczowych aspektów. W silnikach benzynowych istotna jest regularna wymiana oleju - najlepiej co 15 tysięcy kilometrów, mimo że producent dopuszcza dłuższe interwały
Jednostki wysokoprężne wymagają szczególnej uwagi w zakresie:
W kwestii nadwozia i wnętrza należy zwrócić uwagę na:
Za kwotę do 40 tysięcy złotych można znaleźć egzemplarze z lat 2013-2015, najczęściej z przebiegiem 150-200 tysięcy kilometrów. Najlepszym wyborem będą wersje z silnikiem 1.4 TSI lub 1.6 TDI, które oferują optymalny kompromis między osiągami a kosztami eksploatacji.
Przy wyborze konkretnego egzemplarza warto zwrócić uwagę na historię serwisową i pochodzenie samochodu. Modele z polskiej sieci dilerskiej często mają lepiej udokumentowaną historię obsługi. W przypadku wersji FR należy dokładnie sprawdzić stan zawieszenia, które przy sportowej jeździe może wymagać wcześniejszej regeneracji.
Rynek samochodów używanych do 40 tysięcy złotych oferuje szeroki wybór sprawdzonych modeli, które łączą niezawodność z praktycznością codziennego użytkowania. Przedstawione pojazdy, od przestronnej Skody Octavii po sportowego Seata Leona, spełniają różnorodne potrzeby kierowców, zapewniając dobry kompromis między wyposażeniem a kosztami eksploatacji. Kluczowe znaczenie przy wyborze ma udokumentowana historia serwisowa oraz stan techniczny konkretnego egzemplarza.
Staranny przegląd techniczny przed zakupem pozwoli uniknąć nieprzewidzianych wydatków w przyszłości. Warto zwrócić szczególną uwagę na stan elementów eksploatacyjnych oraz historię napraw, szczególnie w przypadku aut z większym przebiegiem. Po dokonaniu wyboru firma akcyzawarszawa.pl zajmuje się rejestracją samochodu za klienta, co znacznie ułatwia proces formalizacji zakupu. Przedstawione modele, przy odpowiedniej dbałości o stan techniczny, mogą służyć przez wiele lat, zapewniając bezpieczną i komfortową jazdę.
Jakie samochody do 40 tysięcy złotych są polecane na rok 2024?
Jakie używane samochody warto rozważyć do zakupu w 2024 roku?
Jakie nowe samochody można kupić za około 40 tysięcy złotych w 2024 roku?
Czy można spodziewać się spadku cen samochodów w 2024 roku?
Potrzebujesz więcej wiedzy?